Po znalezieniu trasy przejazdu wystarczy kliknąć „Zarezerwuj”, aby dodać podróż do swojego koszyka. Twoje miejsca zostaną zarezerwowane w ciągu 30 minut od zakończenia zakupu na naszej stronie internetowej.
W celu dokonania płatności możesz skorzystać z poniższych metod:
Pamiętaj, że płatność czekiem nie jest akceptowana.
Po wybraniu sposobu płatności podaj wymagane informacje i kliknij „Przejdź do płatności”.
Po zarezerwowaniu biletu autobusowego otrzymasz potwierdzenie e-mailem ze wszystkimi szczegółami:
To potwierdzenie umożliwia również wydrukowanie biletu, który można pokazać kierowcy autobusu w dniu podróży.
Otrzymasz potwierdzenie e-mailem ze wszystkimi szczegółami swojej przyszłej podróży.
Dowiedz się więcej o aplikacji FlixBus.
Jeśli wolisz zarezerwować swój bilet autobusowy telefonicznie, po prostu skontaktuj się z naszymi doradcami.
Zadzwoń na naszą infolinię +48 22 307 93 34
Jeśli wolisz zarezerwować swój bilet osobiście w punkcie sprzedaży, możesz to zrobić w jednym z naszych punktów sprzedaży.
Zapoznaj się z mapą naszych punktów sprzedaży i partnerskich biur podróży.Podróżując w niektórych krajach europejskich, możesz kupić bilet i wybrać miejsce na którym chcesz siedzieć.
Ta oferta jest również dostępna w Polsce, ale tylko na niektórych połączeniach autobusowych.
Niezależnie od wybranego sposobu rezerwacji biletu autobusowego (przez Internet, telefonicznie czy w punkcie sprzedaży), zawsze możesz zmienić zdanie!
Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące zmiany lub anulacji rezerwacji można znaleźć, klikając tutaj.
Masz inne pytania? Przejrzyj Najczęściej zadawane pytania (FAQ).